— A megállapított és/vagy feltételezett betegség(ek) megadása mellett az elvégzett beavatkozás(ok) rögzítése is szükségessé válik az OENO törzsből.
— A diagnózisnál nem csak BNO kódot tudunk megadni, hanem FNO és MOR kód megadására is lehetőségünk van.
— A szakellátás során elvégzett beavatkozások rögzítése az EESZT-be.
— Jogviszony ellenőrzés TAJ-szám alapján vényírásnál.
— COVID Rapid Antigén Teszt eredmények rögzítése az ellátás alatt.
— Elektronikus alkalmassági vélemény kiállítása gépjárművezető egészségügyi alkalmasságáról.
— Lehetőség van gyógyászati segédszeközök felírására elektronikus vényen. A funkció a 'Receptek' menüpont alatt a 'Gyógyászati segédeszközök' fülre kattintva érhető el.
— Gyógyászati segédeszköz felírásánál lehetőség van egy eszközcsoporton belül több termék rendelésére egy vényen.
— Gyógyászati segédeszköz ISO kód alapján is rendelhető, tehát lehetséges választott eszközcsoport felírására is konkrét termék megjelölése nélkül.
— Az ellátás során felírt gyógyászati segédeszközökről felírási igazolás állítható ki az 'Ellátások' menüpont alatt az aktuális ellátás lenyíló menüjébe ('GYSE felírási ig. nyomtatása').
— Bővítettük a számlázási funkciókat, így lehetőség van számla kiállítására cég és egészségpénztár számára is.
— A 'Beállítások' alatt a 'Praxis adatok' menüben lehetőség van 2. aláíró személy (pl. szakorvos, intézményvezető) nevének és titulusának rögzítésére, amely az ambuláns lapon megjelenítésre kerül.
— A páciensek részére mind készpénzes, mind átutalásos számla kiállítható az integrált Számlázz.hu segítségével. Átutalásos számla kiállítása esetén a "Fizetési határidő" mezőben dátum rögzíthető.
— lehetőség van saját e-mail sablon beállítására és használatára is, ebben az esetben, kérje kollégánk segítségét
— a feladó alapértelmezett e-mail címe (info@remedi.hu) módosítható a 'Beállítások' - 'Levelezés' beállítások alatt
— nem helyettesíthető termék rendelése esetén a nem helyettesíthetőség okát meg kell jelölni, erre lehetőséget nyújt a nem helyettesíthetőség oka mező, amely a nem helyettesíthető termék jelölése esetén automatikusan megjelenik
— ambuláns lap e-mailben is kiküldhető a páciens részére - jelszóval védve
— eRecept felírási igazolás e-mailben is kiküldhető a páciens részére- jelszóval védve
— magisztrális készítmény felírása esetén sablon készíthető
— a páciens adatoknál külföldi lakcím is megadható
— előjegyzési naptár funkció elérhető
— COVID státusz lekérdezés funkció elérhető
— Netlock technikai tanúsítvány -eSzemélyi használata nélkül is lehetőség van jelentési kötelezettségének teljesítésére, EESZT csatlakozás nélkül, automatikus háttérfolyamatként
— GYSE felírás esetén az adagolás (D.S.) nem jelenik meg a vényen
— GYSE felírásnál a "gyógyszerrel ellátott napok száma" mező eltávolításra került
— GYSE oldaliság, méret mező kitölthető
— több szervezeti egység rögzítésének a lehetősége
— vényíró modul elérhető
— közgyógy igazolás kiállítása funkció elérhető
— szakorvosi javaslat kiállítása funkció elérhető
— KGY igazolvány adatok megadása a 'Páciens' adatoknál
— páciens tartozkódási hely megadása a 'Páciens' adatoknál
— felirási igazolás nyomtatása (ellátáshoz tartozó összes e-recept)
hétfőtől péntekig 10:00-18:30 óráig,
+36 (31) 783-3333, info@remedi.hu