Chat with us, powered by LiveChat

Verziókövetés

2022.01.29.

— A megállapított és/vagy feltételezett betegség(ek) megadása mellett az elvégzett beavatkozás(ok) rögzítése is szükségessé válik az OENO törzsből.

— A diagnózisnál nem csak BNO kódot tudunk megadni, hanem FNO és MOR kód megadására is lehetőségünk van.

2022.01.12.

— A szakellátás során elvégzett beavatkozások rögzítése az EESZT-be.

— Jogviszony ellenőrzés TAJ-szám alapján vényírásnál.

— COVID Rapid Antigén Teszt eredmények rögzítése az ellátás alatt.

— Elektronikus alkalmassági vélemény kiállítása gépjárművezető egészségügyi alkalmasságáról.

2021.11.15.

— Lehetőség van gyógyászati segédszeközök felírására elektronikus vényen. A funkció a 'Receptek' menüpont alatt a 'Gyógyászati segédeszközök' fülre kattintva érhető el.

— Gyógyászati segédeszköz felírásánál lehetőség van egy eszközcsoporton belül több termék rendelésére egy vényen.

— Gyógyászati segédeszköz ISO kód alapján is rendelhető, tehát lehetséges választott eszközcsoport felírására is konkrét termék megjelölése nélkül.

— Az ellátás során felírt gyógyászati segédeszközökről felírási igazolás állítható ki az 'Ellátások' menüpont alatt az aktuális ellátás lenyíló menüjébe ('GYSE felírási ig. nyomtatása').

— Bővítettük a számlázási funkciókat, így lehetőség van számla kiállítására cég és egészségpénztár számára is.

2021.06.28.

— A 'Beállítások' alatt a 'Praxis adatok' menüben lehetőség van 2. aláíró személy (pl. szakorvos, intézményvezető) nevének és titulusának rögzítésére, amely az ambuláns lapon megjelenítésre kerül.

2021.05.28.

— A páciensek részére mind készpénzes, mind átutalásos számla kiállítható az integrált Számlázz.hu segítségével. Átutalásos számla kiállítása esetén a "Fizetési határidő" mezőben dátum rögzíthető.

2021.03.03.

— lehetőség van saját e-mail sablon beállítására és használatára is, ebben az esetben, kérje kollégánk segítségét

— a feladó alapértelmezett e-mail címe (info@remedi.hu) módosítható a 'Beállítások' - 'Levelezés' beállítások alatt

2021.02.08.

— nem helyettesíthető termék rendelése esetén a nem helyettesíthetőség okát meg kell jelölni, erre lehetőséget nyújt a nem helyettesíthetőség oka mező, amely a nem helyettesíthető termék jelölése esetén automatikusan megjelenik

— ambuláns lap e-mailben is kiküldhető a páciens részére - jelszóval védve

— eRecept felírási igazolás e-mailben is kiküldhető a páciens részére- jelszóval védve

2020.11.30.

— magisztrális készítmény felírása esetén sablon készíthető

— a páciens adatoknál külföldi lakcím is megadható

— előjegyzési naptár funkció elérhető

— COVID státusz lekérdezés funkció elérhető

— Netlock technikai tanúsítvány -eSzemélyi használata nélkül is lehetőség van jelentési kötelezettségének teljesítésére, EESZT csatlakozás nélkül, automatikus háttérfolyamatként

2020.09.28.

— GYSE felírás esetén az adagolás (D.S.) nem jelenik meg a vényen

— GYSE felírásnál a "gyógyszerrel ellátott napok száma" mező eltávolításra került

— GYSE oldaliság, méret mező kitölthető

— több szervezeti egység rögzítésének a lehetősége

2020.08.11.

— vényíró modul elérhető

— közgyógy igazolás kiállítása funkció elérhető

— szakorvosi javaslat kiállítása funkció elérhető

— KGY igazolvány adatok megadása a 'Páciens' adatoknál

— páciens tartozkódási hely megadása a 'Páciens' adatoknál

— felirási igazolás nyomtatása (ellátáshoz tartozó összes e-recept)

Ügyfélszolgálat

hétfőtől péntekig 10:00-18:30 óráig,
+36 (31) 783-3333, info@remedi.hu